Ласкаво прошу на мій сайт!

Скарбничка мудрих думок


Учителем не кожен може бути,
Не кожне серце вміє говорить…
Учитель лише той, хто вміє чути,
Окрилити, навчити і любить.
Тендітну душу ласкою зігріти
І добротою ниву засівать,
Безмежно, щиро цілий світ любити

І дітям усього себе віддать.

Рецепт вчительської молодості:

  Систематично вживай: бальзам мудрості, коктейль творчості, каву бадьорості, відвар пунктуальності, настій терпимості, екстракт людяності. Виконуй все це ретельно і будеш вічно молодим, вчителю.

                          Рецепт щастя педагогам від Ш. Амонашвілі
    Візьміть чашу терпіння, налийте туди повне серце любові, вкиньте дві пригорщі щедрості, хлюпніть гумору, посипте добром і додайте якомога більше віри - і все те добре перемішайте. Потім намажте на шматок відпущеного Вам життя і пропонуйте всім, кого зустрінете на своєму шля

                      Поради тим, хто віддає своє серце дітям
Завжди посміхайтесь.
Любіть кожну дитину і вчіть щастю любові. 
Поповнюйте свої знання і вчіть щастю знань. 
Проявляйте інтерес до життя дитини. 
Допомагайте дитині знайти своє "я". 
Радійте, коли дитина досягає успіху. 
Культивуйте в собі великий дар терпіння.
Говоріть з дітьми спокійно.
Висловлюйте дітям подяку за роботу на уроці.
Слухайте своє серце, бо тільки своїм серцем дійдете до сердець дітей.

Рецепт
приготування хорошого уроку

Візьміть дюжину найкращих емоцій. Ретельно відберіть тільки ті, що позбавлені  розчарувань, злопам'ятності та злості.
Після того, як ви відібрали ці дванадцять емоцій, розділіть їх на п'ять (або шість чи  сім) уроків, які вам доводиться проводити кожного вашого робочого дня. 
 Додайте до кожного свого уроку:
12 порцій мудрості, 
11 порцій терпіння, 
10 порцій хоробрості, 
9 порцій працездатності, 
8 порцій оптимізму, 
7 порцій відданості своїй справі, 
6 порцій вільнодумства, 
5 порцій доброти, 
4 порції відпочинку й турботи про здоров'я, 
3 порції гумору, 
2 порції такту, 
1 порцію віри в кожного свого учня. 
Для того, щоб додати гостроти та насолоди вашому уроку,
додайте до нього ложечку гарного настрою, скибку нерозсудливості, за смаком розваги,
обов'язково додайте гри й рясно посипте все гарним добрим гумором. 

А тепер налийте любов до дітей і збийте все енергійними
 рухами, не допускаючи застою. 

Поставте вашу страву на вогонь дитячих сердець.
Прикрасьте свою страву посмішками, родзинками та гілочками радості. 
Перед подачею учням  урок сервірується спокоєм, самовідданістю 
та професіоналізмом учителя. 
Чітко додержуйтесь цього рецепту,  у точності дотримуючись інгредієнтів
страви при підготовці кожного свого уроку.

Приємного вам апетиту, шановні колеги! 
Апетиту до вчительської праці та творчості!



Школа - особливий світ, де сміються і плачуть, радіють і засмучуються, 



Сім золотих правил для вчителя

1. Треба любити те, що робиш. І йти вперед крок за кроком.
2. Інтелігентом не можна прикинутися.
3. Ввічливість виховується тільки ввічливістю і нічим іншим.
4."Магічна десятка":порахуйте до десяти, перш ніж дати волю своєму гніву. І він видасться вам безглуздим.
5. Мудрець шукає все в самому собі , нерозумна людина - в іншому. 

6. Жодна велика перемога неможлива , якщо її не передує мала перемога над самим собою.7. Перші кроки завжди найважчі. 
 Лише той Учитель, хто живе так, як навчає

( Г. Сковорода)





Дитина - вище творіння Природи і Космосу і несе в собі їхні риси - могутність і безмежність

                                                                                       (Ш. Амонашвілі)





Посередній  учитель розповідає,

Хороший учитель пояснює,

Кращий учитель демонструє,

Великий учитель надихає

  



Минуле належить історії, майбутнє - це таємниця, а ця мить - подарунок. Ось чому цю мить називають сьогоденням.


Ваша сила - віра в себе. Ваша свобода - відповідальність за власний розвиток. Ваші здібності - культура само створення.
                                                                                                                           (А. Смоловик)

Учитель, який хоче мати високі результати навчання, повинен знати стилі пізнання своїх учнів, покладати це в основу організації спільної діяльності педагога і школярів на уроці.
Справжній педагог повинен працювати на майбутнє.
Щоб бути Великим - треба бути людиною
Великої ідеї та великого характеру
Серце віддаю дітям.
В. Сухомлинський

Людина має відповідати за інших, діяти разом у напрямку досягнення мети                                                                                                                    Д. Брюннер


Немає нічого що не долалось би працею
Розум являє собою суму найкращих наших почуттів
П. Шеллі


Роби велике не обіцяючи великого.Піфагор



Ми навчаємося не для школи, а для життя.
Сенека Молодший


Має значення тільки те знання, яке використовується на практиці. 
                                                                                                                           Гордон Драйден




Мозок людини здатен учитися все життя - 
з моменту народження до самої смерті.
Гордон Драйден




Нехай учитель поспішає до дітей, радіє кожній зустрі­чі з ними, 
тоді й діти поспі­шатимуть у школу і щиро ра­дітимуть
 кожній зустрічі зі своїм учителем.
Ш. Амонашвілі




Мудра людина не робити­ме іншим
 того, чого вона не бажає, щоб зробили їй.
Конфуцій



Прокладай шлях до розуму людини через її серце. Ф.Честерфілд



 Відкриття народжуються там, де закінчуються знання вчителя й починається нове знання учня.
К.Федін
Вчаться у тих, кого люб­лять.
Ти можеш!» - повинен на­гадувати вчитель учневі.
«Він може!» - повинен нагадувати колектив.
«Я можу!» - повинен повірити в себе учень.
В.Шаталов




Сучасний урок - це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня
Наші знання - це сума того, чого ми навчилися, й того, що ми забули.М.Ебнер-Ешенбах



Учитель - бджілка, знання учнів - мед.


«Урок - перше вогнище, зігрівшись біля якого людина прагне стати мислителем»Г.О. Пуліна


Ніщо велике ніколи не було досягнуто без ентузіа­зму.

Р.Емерсон


Скільки б ти не жив, усе життя слід навчатися.
Сенека
Хто навчається без книги, той черпає воду решетом.
Пам'ятай: усі ми разом ро­зумніші, ніж кожен із нас.Гор­дон Драйден



Виживає не сильніший і не розумніший, 
а той, хто най­ краще реагує на зміни, що від­буваються.
Гордон Драйден




Коли людина мислить, вона має сумнів, але вона впевнена, коли діє.А.Франц

Якщо ти віднайдеш у своєму серці 
турботу про когось іншого, ти досягнеш успіху.
Мая Ангелоу








Найперше, що має зробити вчитель, -
 це розвинути в учня дух допитливості.
Д.Менделєєв
Інноваційна діяльність - це гарно організована, раціональна і систематична роботаП.Друкер




Творчість - це  не розкіш для обраних, а загальна біологічна потреба, інколи не усвідомлена нами
Г. Іванов




Учитель - це людина, кот­ра вирощує
 дві думки там, де раніше зростала одна.
Е.Хоббард


Завдання школи - на­вчити жити. Ми повинні ви­ ховати Людину, здатну ство­рити своє особисте життя.П.Блонський



Будь найкращим, набувай багатства, але залишайся скром­ним.
Гордон Драйден


Творчості, як і будь-якої ді­яльності, можна навчитися.
Г.Апьтшуллер



Багато чого я навчився у своїх наставників, ще більше у своїх товаришів, та найбільше у сво­їх учнів  з Талмуду

Одноманітність у роботі стомлює не лише учня, але й учителя                      

Дитина - це явище в нашо­му житті, а не випадковість.Ш.Амонашвілі


Успіх приходить до того, хто робить те, що найбільше любить.
М.Форбс



Найголовніша формула успі­ху - 
знання «як поводитися з людьми».
Т.Рузвельт

Авторитет приходить від розуму, а не розум від авто­ритету.
Вчення моє полягає лише в тому, щоб мати чисте серце і любити свого ближнього   як самого себе.Конфуцій

Навчання - це зміна зди­вування розумінням.
В.Кротов
Дитина - це дзеркало морального життя батьків


Розум не має ціни, а виховання кордонів

Всередині нас криються потенційні творчі можливості, й ми повинні працювати щосили, щоб розкрити цей потенціал
Мартін Лютер Кінг



Кожна людина має відчути, що вона мусить 
знайти свою життєву місію
Мартін Лютер Кінг



Даруй себе дітям! Будь терп­лячим і будь готовим до зустрічі з ними в дитинстві.Ш.Амо­нашвілі


Розум являє собою суму найкращих наших почуттів.
П. Шеллі

                           

Немає коментарів:

Дописати коментар